ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رأی در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود + فیلم وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد
سرخط خبرها

اراذل تهران سطح‌بندی شدند | آن‌هایی که تکرار شرارت دارند، سطح یک؛ نوچه‌هایشان سطح ۲

  • کد خبر: ۱۸۸۲۵۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
اراذل تهران سطح‌بندی شدند | آن‌هایی که تکرار شرارت دارند، سطح یک؛ نوچه‌هایشان سطح ۲
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران از سطح‌بندی اراذل و اوباش پایتخت خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز سعید راستی گفت: اراذل و اوباش و افراد شرور کسانی هستند که اقداماتی مانند مانند باج گیری، عربده کشی، قمه کشی، استفاده از انواع سلاح و چاقو، تیراندازی با سلاح و تخریب اموال عمومی و خصوصی شهروندان در محله یا در شهر انجام می‌دهند.

وی افزود: پلیس در دستورالعمل‌های خود این افراد شرور را سطح بندی کرده و کسانی که تکرار شرارت داشته باشند از نظر پلیس در سطح ۱ تعریف شده اند و رفتار و حرکات آنان در کنترل و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت:، اما اراذل سطح ۲ کسانی هستند که معمولا نوچه‌های افراد سطح یک هستند و به همکاری آنان در شرارت‌ها می‌آیند.

سرهنگ راستی افزود: اراذل سطح ۳ هم افرادی هستند که معمولا نوع شرارت آن‌ها یک یا دو بار تکرار شده است. البته کسانی هم نو پدید هستند و شرارت خاصی ندارند، ولی اقدامات ان‌ها در سطح شهر ممکن است به نوعی باشد که باعث مزاحمت برای دیگر شهروندان گردد مانند اینکه برای مردم کوچه و خیابان و یا برای مدارس مزاحمتی ایجاد نمایند. حتی پلیس امنیت این افراد را نیز در چتر اطلاعاتی و امنیتی خود دارد و مراقب رفتار آنان است.

وی ابراز داشت: هر آنچه که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بیشتر صرف شود واقعا هزینه نیست بلکه این‌ها سرمایه گذاری‌هایی است که محصول آن ایجاد امنیت در بلند مدت است و به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

سرهنگ راستی اظهار داشت: خیلی از ماموریت‌ها و عملیات‌هایی که همکاران بنده در تهران بزرگ انجام می‌دهند و در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره زمین گیر شدن اراذل و اوباش و مجرمین خطرناک مشاهده می‌کنید، ناشی از حمایت‌های مردمی و کنترل و اشراف عملیاتی پلیس است و خیلی از توفیقات و دستگیری‌های پلیس محصول مشترک همدلی مردم و پلیس در کنار یکدیگر است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->